کد خبر 1258643
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
غنی استعفا نکرد/ پیام ویدئویی رئیس جمهور افغانستان

رئیس جمهور افغانستان در حالی که گمانه زنی ها درباره احتمال استعفایش بالا گرفته بود؛ در پیامی ویدئویی از ادامه مشورت با احزاب داخلی و شرکای بین المللی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اطلس، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان لحظاتی پیش در یک پیام ویدئویی به صورت تلویحی اعلام کرد که استعفا نخواهد کرد و به کار خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

طالبان چطور ۷۰ درصد افغانستان رو گرفته؟

این در حالی است که پیش از این، بسیاری از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که وی امروز استعفا خواهد داد تا دولت موقت تشکیل شود.

وی اظهار داشت: تلاش ما این هست که به آوارگان جنگ رسیدگی کنیم. به عنوان رئیس جمهور تلاش می‌کنم بیشتر از این بی ثباتی گسترش نیابد.

اشرف غنی با ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان نیروهای دولتی گفت: به شما اطمینان می‌دهم که از گسترش بیشتر خشونت و آوارگی جلوگیری کنم.

غنی افزود: به همین دلیل مشورت‌های گسترده را در داخل دولت با بزرگان و رهبران سیاسی، نمایندگان اقشار مختلف مردم افغانستان و همکاران بین‌المللی آغاز کردم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 1
    اشرف غنی چه بخواهد یا نخواهد کابل پایتخت افغانستان را باید ظرف مدت ٧٢ ساعت آینده ترک کند. اگر به دست طالبان بیفتد، سرنوشتی مثل مرحوم قذافی پیدا می کند. حتی ژنرال دوستم هم در چنین شرایطی توان مقاومت در برابر ارتش آزادیبخش طالبان را ندارد، ارتش افغانستان کاملاً متلاشی شده است و نیروهای باقیمانده هم در پی تسلیم شدن هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس